söndag 11 maj 2014

Svacka igen

Det är så lätt att bara tycka synd om sig själv ibland, utan att egentligen ha en riktig anledning till det. Det bara blir så, liksom. Jag har haft en bra men konstig helg. Hade det jättetrevligt hos Rebecca fredag och lördag, men speciellt idag har jag funderat mycket och varit allmänt nere. Ridningen imorse gick i alla fall hur bra som helst och jag hade så roligt, men sen efter det hade jag massor att göra och inget verkade bli som jag ville... Det blev bara dåligt. Jag gillar inte när jag hamnar i en svacka så här, men det händer. Det händer kanske alla? Jag både hoppas och inte hoppas det. Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från den senaste tiden, för att kanske få mig själv på bättre humör innan jag försöker sova.
Min superfina klocka som jag tyvärr har lyckats tappa bort... Nämnde jag att inget verkar bli som jag vill just nu?

Godnatt. Hoppas ni mår bättre än jag gör just nu. Jag är nog gladare imorgon.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar